lördag 18 oktober 2014

SCOUTCROSSEN II

Blev ingen höjdardag för mig på scoutcrossen. Börja ju redan på morgonen då jag vaknade upp förkyld med hosta och snuva. Hela familjen är sjuka här hemma. Kändes lite bättre efter frukost så jag rulla till Issjö för att vara med iallafall.
 Ibland kör man ju bra ändå fast man är lite krasslig. Men idag samarbeta kroppen och knoppen mycket bra för att ingen gnista skulle tändas. Jag hade inget tryck alls. Jag hade ungefär samma fart på rejset som på uppvärmningen. Kanske något fortare i början men när Anders försvann och Stefan drog ifrån och Chippen körde om mig så föll jag in i ett svart hål och det gick knappt i styrfart på slutet. Hade en snittpuls på 130/70% på rejset och det är ju strålande siffror om man kör distans. Nää!!! Ingen funka idag!!! Nu får man sjuka av sig lite några dagar så man kan ta nya tag om någon vecka.....
Men Anders banan där i Issjö är grymt fin och rolig. Trist att prestera så dåligt på en sådan skoj bana. Det plejset skulle man få till en riktigt skojig XCO bana på oxå tror jag. Hoppas Anders snickrar ihop en till nästa säsong. Resultat och så finns på www.ckn.nu

Foto på scoutcross banan.