torsdag 23 april 2015

CYKELPENDLEINTERVALLER

Dagens träning blev pendelcykling och bål träning på morgonen. På vägen hem passa jag på att köra 20/40 sekundare 15 min * 2 set. Så fick man dagens hårdare träning inbakad på vägen hem.
Efter middagen blev det en liten powernap i solen på baksidan av huset, riktigt skönt. Sen fixa jag till crossen som stått i ett hörn sedan i höstas. Satte på racerdäck på den och dreva om den något så vips blev crossen en racer. Kanske inte världens fräckaste racer men den funkar :-) ...när man vill köra lite fortare på asfalten än med mtb:en.

Imorgon vilodag.

....och på lördag så kör jag ett mtb xc TT på kvisthamra banan kl 10:00. Någon som vill haka så är det bara att komma och rejsa. 
Nu är det ju bara en vecka kvar till riktiga tävlingspremiären. Nästa helg är det ju 1:maj loppet i Kvänum och Mjölbybiken. Jag tänkte köra båda. Eventuellt om man orkar och tiden finns kanske jag och Stefan tar oss ned till Isaberg på 1:maj och provar SM-banan. Men det beror på orken den dagen.