lördag 29 augusti 2015

GRYM STÄMNING

Grym stämning vid starten på Master VM Andorra/Vallnord M40-44.

Har varit några riktigt lugna och cykelfria dagar efter VM för att ladda lite batterier. Har istället trimmat hela Kvisthamra Bikepark XCO bana. Det tog nästan en hel dag :-) i 6 timmar nonstop trimma jag banan som var delvis riktigt igenväxt. Men nu är banan i kanonskick. Även elite stigningen är trimmad.
Har oxå börjat göra en NY längre och tuffare Rockgarden på hemma banan då VM går i Nouve Mesto nästa år och där har de många rockgardens. Jag behöver träna mig lite mer på berghällar och stenpartier känner jag. 

Men jag har börjat bli cykelsugen igen så imorgon så kör Irma och Jag "nästan" hemma tävlingen Hacksta XC. Den har ju lite berghällar och sten så det blir bra träning :-)
Kom och kör!! Det går att efteranmäla sig samma dag och att hyra licens går oxå bra samma dag.

Idag blir det bada och sola lite då det verkar vara sista sucken sommar denna helg. Måste skruva ihop hojen oxå som fortfarande står nedpackad i väskan.

LÄNL TILL TÄVLING HÄR