söndag 11 oktober 2015

BACKE&TEKNIK TRÄNING

Åter igen en vacker höstdag och det gillar man ju
Att det varit fint väder ett tag märks i skogen. Det är fortfarande snabbt och torrt före. Men det har varit några nätter med minusgrader så det är mycket löv överallt.
Bestämde mig i sista stund att köra ute idag. Så jag skippa trainern för lite skojig xc på hemmaplan. Men det blev först en timme krattande för att få fram min backe&teknik bana som doldes av löven. Sedan körde jag 6 varv på banan som innehåller 2 stigningar och 2 lite trixiga nedfarter.
Invigde ordentligt det nya bräd hopp/droppet som ser ganska så respekt ingivande ut när man kör upp på det då det är ett horisont hopp. Men när man väl är ute i det så landar man väldigt soft i den branta slänten nedanför. Har påbörjat en lite längre rockgarden oxå men får se när jag får tid över för det roliga fixandet.