tisdag 6 oktober 2015

MR FROST

Hade helt vilodag igår efter en rätt tuff helg på hojen. Pulsklockan återhämtnings pelare har nått nya höjder och trots helt vila igår så är pelaren fortfarande i taket och klockan säger mycket övertränad. Tränade lite lätt ändå idag. Mest för att hålla vikten, humöret och moralen i schack.
Träningen blev cykelpendling till och från jobbet ....och appropå jobbet så har jag fått det rätt bra iordning i mitt lilla cykel kryp in. Riktigt nöjd med verkstaden nu.
Lite bål träning hann jag oxå med och när jag kom hem körde jag som planerat special4:orna. Men jag höll igen ganska bra på dem och pressa mig inte då kroppen är sliten. Så det blev ett rätt skönt trainerpass.
Imorse var första frosten ett faktum och en fingervisning av mr frost att vintern närmar sig. Blev första eldningen denna höstkväll. Lite mysigt att sätta igång brasan och höra den spraka och värma. En kopp kaffe och lite fantiserande framför brasan är lite livskvalite