tisdag 1 december 2015

SPECIAL

Dagens träning blev cykelpendling till och från jobb + lite bål träning på morgonen. Efter middagen så körde jag ett pass trainer. Körde Passo Pordio stigningen och på den körde jag special4:orna. Gick riktigt bra på det passet igen och jag inser att jag måste förlänga denna stigningen någon kilometer då jag inte hinner klart passet innan jag är uppe på toppen.

Men  hinde klart innan julkalendern på TV som jag lovat att titta på med barnen. Men det var nog den sämsta julkalendern jag sett. Ungefär samma upplägg på programmet som den där tränings serien med Zackari Whalström samt lite skönasöndag inlägg. Typ ingen jul känsla eller "känsla" alls som barnprogram. Bara massa dravel och någon strävan om att inget ska vara riktigt seriöst. 

Bästa barnprogrammet enligt mig är "Benny Brun med sitt överläppsfjun" Den är riktigt skojig. Pappa på dagis är oxå rätt kul faktiskt :-)
Nåja!! Vad vet jag om sådant egentligen!?!
Imorrn tränas det på igen. Beror på vädret vad jag kör!!!