lördag 27 augusti 2016

YOUTUBE BANA VISNING


Igår direkt efter jobbet körde jag min sista intervall pass innan Master VM. Det blev 30st 20/40 sekundare på pendelcykeln på vägen hem från jobbe. Precis samma pass gjorde jag som sista pass även förra året inför Andorra.

Men nu är det Italien och Val di sole/Vermiglio som gäller. Bara hålla tummarna att det inte blir en till otäck jordbävning i Italien. Förskräckliga bilder från mitten av Italien som visats på TV. Vi ska ju tävla i norra Italien så det är en bra bit från hemskheterna. 

Min kompis Thomas Norup från Danmark som kör samma klass som mig är redan på plats sedan några dagar och filmade banan och la ut banan på nätet. Har studerat filmen så man får ett litet hum om hur banan går. men alltid svårt att få avstånd och höjdmeter på film.

Vilar idag och imorgon. På måndag är planen att provköra banan.