onsdag 22 februari 2017

PUMP UP THE JAM

Ibland får man kämpa för att höja lägsta nivån istället för högsta nivån. Att tanka så var det som gjorde att jag inte klev av trainern innan passet var klart idag. Körde combipasset och kände från första tramptaget att idag blir det ingen superman körning uppför Passo Gavia.
Kämpa mig igenom passet och var ca 7 min efter min snabbaste tid upp på detta pass. Men skönt ändå efteråt att jag körde igenom passet istället för bryta.

Igårkväll körde jag och Stefan kvällsdistans och jag fick kämpa mig igenom hela det passet men det kändes ändå ok när jag cyklade. Det var väl först när jag kom hem jag kände att: ~oj vad trött jag är!!
Jag somna i soffan vid 20:00 tiden och släpa mig till sängen vid 21:00 tiden så en riktig höjdar kväll efter cyklingen.

Efter den kassa känslan i kroppen efter dessa 2 pass så kommer jag köra lugnt tor och fre för att försöka få tillbaka lite krafter till helgen då jag tänkte att jag skulle vara piggare och kunna köra lite hårdare igen.