onsdag 22 november 2017

PREMIÄR TUR MED SPARK TEAM HOJEN

Onsdagsledig som oftast och prioriteringen var målning. Har hunnit med det mesta som var tänkt att målas. Men har den lilla köksdelen kvar att måla men där är ytorna relativt små och inte så mycket stora saker som måste flyttas runt så den delen är det inte panik med. Men så fort jag får en lucka så ska jag ta mig ann den delen oxå medans man har ångan uppe för detta. För plötsligt tar fixar inspirationen slut och då blir det tungt att fortsätta.

Det var riktigt kallt idag oxå med -6 grader på morgonen så det var fruset och fint i skogen. Jag körde premiär tur med nya spark team cykeln på hemma Xco banan på sena eftm. Jag körde vid skymningen så det var lampa på då det mörknar snabbt denna tid på året. Banan var riktigt fin men lite mjuk så tiderna blev dryga minuten sämre än vid snabb före.

Imorgon är det jobb och blir väl ett trainer pass oxå när jag kommer hem!!