lördag 31 juli 2010

MOUNTAINBIKE LIVE 14:30

Ska jag kolla på för att få lite inspiration!!!
Annars rätt lugnt nu. Har semester 2 veckor nu men det känns som om sommaren är över och hösten redan är här. Liten suck!!! Man börjar fundera på vinterträningen, var man ska, om man ska utomlands och träna i vinter. När jag tänker på det så har jag 4 alternativ som jag funderar på: Gran Canaria/ varmt backigt och även lite bad och så, lite dyrare. Nice/ grym varierade cykling i både berg och flakt men kallt, fast billigt. Italien Latina/Åkes resa, lite sent på våren men fin cykling och mat, något dyrare än Nice. Mallorca/ oxå en senare resa på våren, vet inte riktigt ändå om mallis drar riktigt. Cypern/ lite spännande, har aldrig varit där, vänstertrafik, ser lite kargt ut men skulle vara kul att hoja där någongång för variationen, lite dyrt kanske. Just nu känner jag mest för Gran Canaria dels för solens skull!!! Men man kan ändra sig fort!!! Någon som har lite förslag på resor i vinter, helst resor som inte kostar skjortan!!!