fredag 13 juli 2018

FREDAG 13E

Träningen har flytigt på denna vecka som planerat och vädret har varit tipptopp! I onsdags så var det TT på högdalstoppen och jag körde riktigt bra igen tyckte jag och det blev pb där även fast jag fick pisk av bröderna Mård.

Idsg körde jag sista hårda intervallpasset och det gick sådär. Var inte riktigt återhämtad efter onsdagen så resultatet blev inte som önskat.

Sen så råka jag ut för en liten olycka hemma på gården då jag skulle flytta 2 stenar. Min hand hamna mittemellan stenarna och ena ringfingret blev så illa åtgånget att det blev att tillbringa hela eftm på akuten. Kommer resten av livet få leva med lite kortare ringfinger men det kan jag ta. Däremot var det lite oturligt att det händer dagen innan vi åker ned till Andorra. Bara gilla läget liksom. Denna skada kommer nog inte påverka själva rejset så mycket. Men alla vanliga göremål blir lite puligare samt att det gör lite ont när man känner efter. Bara bita ihop🙂