tisdag 9 november 2010

SÖT SOM SOCKER

Guuuud...........En sån söt liten trollängel. Det är så man blir tårögd. Men var gränsen går om att tycka synd om ängelns utseende eller att den är gullig är hårfin men skarp. Men jag gillar han/hon...... Annars är läget inte en gnutta över ok. Vaknade med brännande röda kinder igen och min ungdoms känsliga hud har blossat upp. Vet att den kommer från innre stress och sen såklart av förkylningar. Samt i ryggen var jag så stel imorse att jag knappt kom upp ur sängen, att ta på strumpor och kläder blir ett äventyr. Tröttheten är lamslående och man går som en zombie men molande huvud. Fortfarande klibbiga röda ögon, det verkar vara segt att bli av med. .................Men snuvan är borta bara segt slem kvar, ingen hosta och ingen torr hals. Blir träning ikväll även fast jag kommer att hålla igen den höga pulsen lite.:-D
Published with Blogger-droid v1.6.5