söndag 28 november 2010

VINTERVÄGAR samt NYTT TRAINERPASS

Published with Blogger-droid v1.6.5

Superhärliga vintervägar idag på passet där det var skog men på de öppna fälten var det dock lite för blåsigt och lite igenyrt av snö här och där och det gjorde underlaget väldigt halt. Stefan vurpa en gång..he he...  Men han landa mjukt i snön. Det blev 3tim 30 min och vi körde 7 mil i 20,5 km/h och jag hade 115 i medelpuls / 62%.

Annars NYTT cykeltrainerpass är släppt att ladda ned (mp3) för de som vill bränna ned själva på cd och bli lite svettiga. Passet är ett 4*4 min intervallpass med 12 min uppvärmning och 4 min vila mellan intervallerna som är tänkt köras i 90-95% av max (översatt typ så hårt man kan i 4 min, 4 gånger). cadensen i intervallerna är 90. Vachhi och Adamsson är inmixat lite här och där och förhöjer cykel känslan lite. Hoppas ni gillar passet både. Ladda ned här