onsdag 9 oktober 2019

TRAINER BIGRINGVR


Trainer tacx flux - BigRingVR - Passo di Monte Croce Carnico 17 km.

Häftig serpa på slutet...ville hoppa in i skärmen men det gick ju inte så fick "superfokusera" och "superfantisera" mig cyklandes där istället...

 Hade tänkt köra dubbelpass men orka inte..🙃..kände jag ..efter första passet!!

 Kanske nästa dag!! 🐖

Annars så har jag varit på besök hos kiropraktor för en trasslande axel/skulldra. Fick tuff behandling med stretch, knådning och för första gången i mitt liv akupunktur!! Det kan jag inte påstå vara så skönt 😳
Men nu har jag gjort det med.

Blev även lite fortsatt hälsokontroll med check av hb och blodfett.
Hb var 164 så det kan man ju inte klaga på även blodfetter var strålande värden så glad för det.

Imorgon är det jobb igen och det får bli cykelpendling och trainer som träning...ungefär som vanligt en arbetsdag.