söndag 16 augusti 2020

SLATTE ÅR

 


Det är riktigt fina augustidagar just nu. Soligt och varmt. Bra val att ha sin sista slatte-semestervecka den kommande veckan. Det är ju skolstart oxå på onsdag så då ska det bli lite distanscykling hade jag tänkt. Annars har det mest blivit träning här hemma på xco banan och något trainerpass som omväxling. 
Förutom det har det varit en hel del trädgårdsarbete och massor av bad och simning. Har även varit ute mer med kajaken än på flera år. Så denna sommar är en riktigt bra sommar. 

För min del har det ändå varit ganska skönt med ett litet tävlingsbreak detta år. Visst saknar jag lite racing och då framförallt master-VM som skulle gått i Frankrike. Vi hade planerat åka bil dit och tävlat. Det känns lite tråkigt att det inte blev av men samtidigt så har man sluppit stressa och man sparar ju lite kosing oxå.

Jag har dock tappat gnistan för tävla detta året så för min del så är detta året historia och jag fokuserar på nästa år och hoppas det blir ett lite mer normalt år. Nu tjatar barnen att vi ska spela badminton så nu måste jag sluta skriva🙂👍