tisdag 3 november 2009

START PÅ SÄSONG 2010

SÄSONG STARTEN 2010

Skedde måndagen den 2 november 2009 med pompa och ståt. Många gäster var bjudna men inga kom. Humöret var ändå på topp efter en kanonsäsong 2009 som blir svårslagen 2010. Men teamet Gunnar Töjren satsar högt och siktar på ett minst lika bra år även 2010.

Säsong 2009 bjöd på totalt 455 träningstimmar med ett snitt på 8 tim och 45 min i veckan. Ingen omöjlighet att öka snittet något 2010 men med barn, fru, hus och jobb så får man trycka ihop träningen lite och då blir distansen lite nackad i kanten och istället satsat man på kortare och intensivare pass som oftast GER MER PANG FÖR PENGARNA så att säga!!!

Mycket jag tänkte jag skulle skriva om den gångna säsongen och framöver när jag gick och filisoferade på jobbet men när jag kom hem så var det som bortblåst......endast trötthet återstod efter den sena träningen!!! NYA TAG IMORGON!!!!