onsdag 17 februari 2010

BLI VÅR NUUUUUUUU!!!!!!

Man glömmer fort....det mesta!!! Blandannat så hade jag glömt igår kväll hur jobbigt och tufft 4*4 min 90-95% intervallerna var. Jag körde mitt första sådant pass igår kväll och man känner att det är den bästa träningen för sporten man håller på med. Det är stor skillnad att sitta och köra 80-85%, det passet känns nästan som aktiv vila jämfört med gårdagenspass. Men trotts allt gick det bra och jag pressa ur kroppen till 93%, 95%, 95%, 96% på intervallerna och det är jag nöjd med trotts att middagen höll på att komma upp på slutet.

Idag var det tänkt att klämma till med 4 tim, utan fika. Men jag hade glömt att jag var i Sverige så efter 1 tim var jag så kall om fötter och händer att jag börja cykla hemåt. Jag palla inte kylan idag. Det var bara -4 men det blåste ostliga havsvindar som gick in i märgen och jag hade slut på batterierna i värmesulorna och det bidrog till extra kalla fötter. Man har frysigt så i Nice så man börjar få lite tufft med kyla. Längtar grymt efter vår och lite värme nu. Jag tycker det är så kul att träna och cykla men inte när det är kallt.