onsdag 24 februari 2010

MENTAL KOLLAPS

En vacker vinterdag idag. Lite vårkänsla infann sig på eftm då solen värmde riktigt ordentligt.

En liten lätt förkylning finns i kroppen. Fick avbryta gårdagens 4*4 min 90-95% pass då jag fick en mental kollaps då kroppen, benen och huvet vägrade träning. Var så slut på kvällen att jag somna sittande framför damskidskyttestaffetten. Svaret var en förkylning. Idag mådde jag bättre bara lite trött i kroppen och lite torr i halsen. Tänkte cykla men när termometern visade -15 på morgonen så strunta jag i det och började vrångskotta snö istället och det gjorde jag i typ 3 tim tills ajg var sjöblöt av svett. Jag skottade taket för andra gången denna vinter och åter igen så var det meterdjup snö som jag skyffla bort. Den var tung märkte man när man skulle ta bort den från verandan. Riktigt tungt jobb och det känns i hela men svaga kropp nu på kvällen.


Nu ska jag försöka hålla mig vaken och kolla på herrarnas skidstaffett.