tisdag 1 juni 2010

NEEEW RECORD!!!!!!

Nytt super rekord av mig upp till Alpe d hues. Helt galet bra!!! Enligt mig själv. Var tvungen att kolla kalibreringen efteråt men den var samma: 0,0. Samt vikten var samma 77 kg. Luttrycket var 8 kg och precis som det var i vintras när jag körde alpen sist. Precis samma inställningar. Fundera på skillnaden och det var väl att jag laddat lite mer och haft 2 vilodagar innan, precis som till en riktigt tävling. Jag var riktigt sugen på att racea idag oxå. Jag kan banan bättre nu oxå och vet precis var man ska trycka på för att vinna tid. Redan i starten efter några min var jag 200 meter före min förra bästa tid. Man ser på kurvan att jag gjorde ett kanon lopp. Nöjd som fasen är jag då man ser att kraften finns där. Imorgon blir det lite lugn distans cykling och på torsdag så är det 15 gånger i slalombacken igen. Gäller att vara förbered till helgens träningsläger i Örebro. Ryggen är riktigt bra idag, är bara lite extra stel.