söndag 6 juni 2010

ÖREBRO HELG

Det var träningshelg i Örebro denna helg. Så Irmis, Iza och jag dundra iväg tidigt lördagsmorse till Örebro och till Ola och Sara. På lördagen blev det ett distanspass på 4 tim tillsammans med Ola och några av hans klubbkompisar uppe vid ånnaboda. Medelpuls 126 men benen var sega. Väldigt sega till ochmed till fikat. Gick dock lite bättre efter fikat.

På kvällen så bar det av gående ned till Örebro centrum där det var en medeltidsdag och massor av utställare och människor. Iza hade bara den stora lekparken i huvet så det blev gungning!!!

Flygning!!!

Promenera längst med ån i centrala Örebro.

Iza var fascinerad av det stora slotten där det tydligen bodde troll enligt henne.

Idag så var det träningsrace på almbys mtb spår. Irmis tyckte banan var lite väl svår och hade stora problem att våga köra bland alla stenar och rötter.

Jag gjorde mitt bästa på den stökiga banan och hade dagen till ära riktigt bra ben. Jag kunde dock inte förmå mig att ens hänga med Ola någon kilometer idag då han bara försvan men jag hade en fight med Thomas J från almby.

Ola var snabb idag...igen!!!

Iza plockade blommor längs spåret!!
Tack Ola och Sara för gästfriheten och den goda maten!!!