tisdag 28 februari 2017

LEDIG NÅGRA DAGAR

Igår var det vilodag men hann ändå med lite cykelpendling och en kort sväng till gymet. På kvällen var jag helt slut och det var en sådandär spännande kväll då man somna i soffan vid 20:30 tiden och la sig och sov vid 21:00 tiden. Men sov bra och polar sovklockan visade 7:54 tim sömn och 83% rofylld sömn. Det är bra!!! :-))

Så idag var jag piggare. Dagens träning blev åter igen cykelpendling och lite bål träning. När jag kom hem från jobbet så satte jag mig direkt på trainern och körde (10)*1 minutare. Körde mot en av de bästa tiderna och fick kämpa i början för att hänga med i uppvärmnings farten. Sen när jag skulle börja köra hårt hade jag plötsligt massor av krafter och dundra på en bra bit över 400 watt på alla 9 intervaller jag körde. Hann inte med den sista intervallen förrän jag var uppe på rekordtid. Så supernöjd över det då det gått lite segt förra veckan.

Nu är jag ledig fram till helgen då jag ska jobba både lördag och söndag :-) ...men det är inte direkt fria aktiviteter då man är ledig ;-) det är ju sportlov så det blir att ta hand om kidsen. Lite trist att det är så kasst vinterväder bara. Imorrn får jag dock lite hjälp av farmor Thea så jag kan köra lite trainer på fm.