onsdag 8 februari 2017

VINTERVÅRDAG

Grymt fint vintervår väder idag. Trots ca -5 minusgrader så värmde solen på sydsidorna så det blev töigt. Det är vårkänsla det😃

Dagens hårda träning blev precis som igår kväll 6 varv på hemmaXcbanan. Kändes lite segt i kroppen och ett tag trodde jag inte jag skulle vara snabbare än igår kväll men efter något varv så blev tiderna riktigt snabba och efter 6 varv så blev det en total andra plats på att avverka 6 varv så snabbt som möjligt. Väldigt nöjd med det förstås. Men föret var väldigt snabbt så mest därför det blev så bra tider men skoj var det iallafall.

Efter lunch var Simon och jag ute på isen och prova åka skidor och det går alldeles utmärkt. Perfekt skate is då det är ca 3-4 cm lössnö på isen. Inte det bästa glidet men mjuk och skön skate. Vackert var det på isen mitt på dagen oxå. Riktigt idylliskt.

Tänkte jag ska köra ett skatepass på kvällen med lampa då Irma kommer hem.