söndag 26 november 2017

FRÖTUNACROSSEN

Denna helg har man inte suttit still så mycket. Har haft fullt upp med slutspurten på målningen här hemma och det är så gott som klart. Bara någon timmes jobb kvar med några lister som ska målas en sista gång. Sen ska skåp luckorna lakeras men det ska vi inte göra själva. Så nu ser man målinjen på detta project. Det känns skön för nu känns det som man vill göra något annat än måla😊

Träningen blev på trainer igår och idag så kördes 4e deltävlingen i den lokala ckn cx serien. Det var vid Frötunaskola vi körde och där av namnet på rejset:
Frötunacrossen.
Banan var ungefär samma som tidigare år fast med lite mindre trix stig. Det var mest fruset underlag så föret var snabbt. Därav så blev det rätt jämt till en början. Jag var dock en liten bit efter täten i början och kände mig trögstartad. Men efter ca 15 min börja det kännas bättre och när det gått ca 20 min så gjorde jag en tempoökning. Jag fick ganska fort en större lucka som sedan växte något hela tiden till mål. Så det gick riktigt bra trots att jag var så seg i början. Riktigt skoj och jobbigt var det och väldigt bra träning. Känner mig rätt slut nu på kvällen så känns skönt att det är vilodag imorgon.