tisdag 21 november 2017

MÅLA MÅLA MÅLA TRÄNA

Dagarna rullar på och igår var det ny vecka och jobb!! Igår var jag iväg och servade el-cyklar på andra sidan Norrtälje och då vi inte har någon firmabil fick jag cykla och det trivs jag med så det var inga konstigheter. Däremot så notera jag att några A-lagare hälsade glatt på mig medans det mer "finare" folket tittade lite snett bort när jag kom dragandes på min firmahoj och min jacka jag hittade i en container på jobbet😁 jag har lite lodis talang helt klart.
Idag tog jag en semesterdag för att rejsa på lite med målningen här hemma. Det går riktigt bra och blir nog riktigt bra när det är klart. Målningen prioriteras förnärvarande men träningen hinns ändå med på kvällsqvisten. Idag körde jag special4or på trainern och det gick bra!!
Imorrn är det onsdagsledigt och blir väl samma visa imorrn med. Måla, måla, måla sedan träna🙂