lördag 20 oktober 2018

PÅ BÄTTRINGSVÄG

Börjar friskna till efter en riktigt seg förkylning som satt djupt i bröstet. Riktigt jobbig hosta, särskilt på nätterna. Men som sagt är så pass bra nu efter 9 dagar utan träning att jag kunde få svettas lite. Har ju cyklat superlugnt till och från jobbet tidigare i veckan men då kände man direkt att ingen mer ansträgning än det skulle funkat. Idag körde jag dock ett trainerpass!! Det blev en sträcka genom death valley i Usa. Körde i distansfart och det gick ok. Skönt att få svettas lite!!

Annars var det en strålande höstdag med mycket soltid. På sena eftm tog Izabelle och jag en paddeltur på sjön som låg spegelblank. Det var finast idag!!

Hoppas man inte får bakslag imorrn efter dagens träning. Känns det bra imorrn så kör jag nog trainer igen.
Nästa vecka ska träningshojen dyka upp från scott så då hoppas jag kunna hoja lite mer Xc igen.