söndag 7 juli 2019

TUFF TRÄNINGSHELG


Så var en tuff träningshelg strax över. Vädret har varit lite si och så med så den mesta träningen blev på trainer. Det blev 2 trainer pass i lördags där jag körde alpe dhuez race på fm. Satte nytt pb i watt uppför och höll 338 watt i snitt. Var dock 30 sek efter rekordtiden då jag vägde 2 kilo mer än när jag satte rekordet. På eftm körde jag en flackare sträcka på dryga timmen i distansfart.

Idag blev det ett 1:20 tim trainerpass backe på fm. Sedan ville man ju se Xco världscupen live från Andorra på redbull TV. Spännande som alltid😊👌och extra kul att Jenny Rissved tog en podium plats. Grymt starkt av henne💯💪🙂

På sena eftm kom solen fram så då passa jag på att köra på Xco banan här hemma. Det blev 6*2,3 km körning i lagom speed.

Imorgon har jag vilodag som så oftast på måndagar👍