torsdag 23 april 2020

LITE VÅR ONT


Våren går alltid fort men denna vår tycker jag att jag ligger bättre i fas än än en vanlig vår. Förmodligen tack vare corona som gjort att det mesta är inställt och man har kunnat ägna sig åt hemma aktiviteter mer.

Träningen rullar på som vanligt. Dock idag tog jag en extra vilodag då jag har haft ett litet skov med väldans ont i ryggen. Kommer och går den där smärtan men brukar gå över när det gör som ondast. 

På våren är det vanligt att jag brukar få lite ondare i ryggen då det blir lite mer hårt arbete utomhus. Lite grävjobb, spettande och sågande samt träningen på det så kommer värken tills man lugnar ned sig lite. 
Svårt det där när kroppen sakta börjar säga stopp! Eller ta det lugnare.

Kvisthamra banan är iallafall pilad. Både basic banan och elite banan. 

Nu på lördag den 25 så kör vi ett Mtb Xco TT där igen kl 10:00.