måndag 2 augusti 2021

SM DAX


 Redan augusti och jag tycker sommrarna bara går fortare och fortare. Men en riktig superfin sommar blev det 2021, vädermässigt!! 
Även om det nu svängt lite åt det kallare och blötare hållet så har man fått sig en rejäl dos sommar iår. 

Träningen går riktigt bra oxå. Jag tränar på i ett ca snitt 10 tim i veckan och gör mina olika pass och det känns stabilt. Kanske lite för få distanspass om man får gnälla på något men en hel del intervallpass och oxå en hel del TräningsTävlingar har vi kört men bra sparring och även lite för bra sparring på några rejs. 

Till helgen drar tävlingsäsongen igång igen med rejs nästan varje helg i över någon månads tid. Först är det SM i Göteborg som ska köras. Jag hoppar tempot där av lite olika anledningar som är dels ekonomiska och att jag ska till sjukhuset den dagen med min mor. Blir att åka till götet på fredagen och köra banan på kvällen. Sedan genomlida en seg lördag där starten är först 16:30. Väl där kommer jag få stå i sista startledet då jag inte kört tempot men det är jag väl medveten om och är förbered på det. Så inga konstigheter. Har 5 varv på mig att köra mig trött på så det ser jag fram emot. Banan är väldigt skojig oxå bara man har lite bättre ben än jag hade där förra året. 

😊👌❤️💪🚴