tisdag 16 december 2008

MINA MINNEN STÅR I RUINER


Kom inte på något att skriva så jag tänkte att jag gör en liten tillbaka blick. Några ovanliga bilder på mig men de har passerat 10 års gränsen. Det första kanske inte har det då det är från 1999, Stefan, jag och Martin var på GC och firade millenium skiftet.

Jorå!!! Visst har jag varit ute och festat jag med när jag var yngre!!! Något jag håller mig ifrån numer då det är så många som ändå gör det bättre än mig. En kryssning på viking line någon gång på 90-talet.
Seriösare bild här nedan. Jag och Per M är med i Team Kuwahara och är på träningsläger på GC. 1995 är väl året.



Götapokalen 1990. Jag var 19 år och var rätt bra på sporten enduro.


1987 tror jag och det är en av de första endurotävlingarna jag kör. Skitigt som F... Minns att jag var såå trött och hade ont i magen efter racet så jag inte kunde äta något. Helt slut med andra ord.