onsdag 23 februari 2011

COL DU TOURMALET

En 19 km stigning tänkte jag ta mig an nu på eftm. Tanken från början var att köra 3-4 tim distans på fm, men när vi vakna vid halv 6 tiden var det -23 grader igen och varmvattnet vi precis fått tillbaka var fruset och pyspunka på bilen.... Fm gick istället åt till att följa farmor till läkarbesök, handla, kolla med gummicentralen om att fixa däcket. Sedan hem och sno irmas dator som har vista installerat och på den datorn istället installera Imagic 2.0.4 versionen som jag ej fick att funka på min dator som har win7 installerat. Men efter några tim och lagom till efter lunch funka Imagicen som een klocka och nu kan man köra igen. Det firar jag med en ny skiva ''tourmalet stigningen'' och kör på inglasade verandan där solen värmt upp till hela +4 grader. Nästan som sommar nu...he he
Näävafan VAR är den varma våren NÅGONSTANS....KOM IGEN NU!!! VÄRME HITÅÅT(!!(!:-D
Published with Blogger-droid v1.6.7