tisdag 8 februari 2011

OXVECKOR

Inne i en period bestående av oxveckor och överlevnadsveckor. Inte för att vara tjatig men hade det inte varit för förkylningen/förkylningarna så skulle det väl ändå vara ok. Förra veckan nolla jag i vad gäller timmar/träning. Denna tisdag är jag fortfarande för förkyld för att dra igång med träningen. Använder fortfarande nässpray för att kunna andas ok och sova på natten. Hoppas kunna träna lite lätt i slutet av veckan. Har istället börjat lite smått att fixa lite med pojkens rum för att sysselsätta mig med något när Iza somnat på kvällen. Irma och jag har köpt en ny bokhylla för att få lite mer förvaringsutrymme när nu musikrummet blir sovrum. Blir riktigt bra det hela tror jag.

Annars så önskar man bara att våren kommer snabbt nu så man slipper denna hemska vinter...