lördag 12 februari 2011

PALLAR JAG

Äntligen kan jag börja ta i tu med min svällande kropp igen. Denna vinter är lite lik förra vintern. Väldigt mycket jojo i träningen. Lite som en äkta motionär. Bra träningsveckr blandas med nollade katastrof veckor. Bara räkna med att sommarens tävlingssäsong kommer att präglas av vinterns ojämnhet. Nu hoppas jag att jag iallafall är inne i en positiv fas och ska snabbt glömma de 2 senaste skitveckorna. Första passet idag och jag kör trainern och komponerade ihop en 18 km runda med hälften utför och hälften uppför. Håller mig runt distanspuls för att inte chocka min sovande kropp och det nya fettet som precis har flyttat in. Har igentligen inte plats för mer fett men de gör ju som de vill de där jävla valkarna. Det ända de inte gillar och kan få dem veck är ren svält. Frågan är igentligen bara. Pallar jag!!!!