torsdag 25 september 2014

DAGENS AKTIVITET



Dagens aktivitet blev cykelpendling till och från jobbet (30+30min). Bålträning 11 min.... Och efter middagen, dock lite för tätt efter middagen körde jag trainer. Körde uppför Ventoux södra sida(tror jag).
Körde 20/40 sekundare uppför men det var första gången jag körde denna route så jag hade gjort vägen lite för kort. En kilometer till skulle det varit. Hinde bara 12 st 20/40 sekundare på andra omgången istället för 15 st som var målet. Men har fixat till vägen nu så nästa gång är vägen 12 km istället för 10,5 km. Blir bra det :.)
Känslan var annars förfärlig de 15 första 20/40 sekundarna med slaka ben, låg puls och lite håll i magen.... Men till de 12 sista hade kroppen vaknat till lite och då körde jag på ganska så bra med bättre tryck och puls :.))