fredag 19 september 2014

SCOTT SPARK 2015

Tävlingscykel blir en Scott spark premium. träningscykel blir en Scott spark (upphottad) 730. Båda large 27,5 tum.

Premium 2015 är en nästan en komplett hoj med nya Xtr 11 del, då 40 klingan kommit till i bak så är det bara en singel shimano 34 klinga som ska  på i fram......och.....en annan sadel och handtag sen är det bara att gasa!!
På 730 så kommer jag köra 10 del 11-36 med en absolute black 32 klinga i fram. Det är beprövat på SM och VM att det är en bra utväxling för mig på xco, bara det inte går fortare än 40 km/h :.) och det gör det sällan för mig där det går att trampa på xco. På 730 hojen kommer jag behöva klistra ur och klistra in lite på för att få till det bra. Men den hojen ska inte vara riktigt lika bra som tävlingshojen.

Kommer sälja min scott scale 710 27,5 large 2014 nu under hösten. Ca pris 14000:-. Men återkommer om exakt pris när jag fixat iordning den för försäljning. Men är du intresserad redan nu så säg till här eller på fejan:.))... riktigt fin och snabb hoj det med. Så ett bra kap till en bra peng.