tisdag 18 oktober 2016

TVÅ TRE SKÄRMAR

Lugnt på jobbet denna tid på året så idag hann jag bygga två hjul. Sånt är skoj som omväxling.

Den riktiga hösten har precis börjat och man börjar redan ledsna på mörkret och kylan. Hur ska detta sluta!?!... Känns som man borde haft en rätt stor slant över så man kunde flytta hela gården några hundra mil söderut där sommaren fortfarande är och där havet och bergen möts... Tills dess att jag får den slanten över så får man kämpa på här uppe på norra klotet. 

Träning värmer bra så man får träna när man kommer åt. Idag blev det cykling till och från jobb samt lite bål träning. När jag kom hem brände jag av ett 4*4 min pass på trainern uppför halva stelvio stigningen i rena kämparandan. Gick inte lätt inte! ...men jag kämpa på... att kämpa på i vått och torr börjar man bli bra på nu för tiden.

Känns ändå rätt bra i kropp och själ när kroppen fått sin dagliga dos endorfiner. Då först är man nöjd och kan slappa framför 2-3 skärmar tills ögonen svider....