måndag 31 oktober 2016

FICK VINGAR

Fick en euforisk känsla efter jobbet när jag styrde min aspect hoj lite planlöst kors och tvärs genom Norrtälje från skymning till mörker. Lät mest bara spontaniteten styra vilken väg jag tog. Kina lampans sken lyste starkt och gjorde världen framför mig lagom ljus. Gillar verkligen att swischa fram och förbi. Få snabba glimtar av människor i upplysta fönster som lever ett helt annat liv och har en helt annan verklighet än den jag har just nu. Känns spännande...och sånt är viktigt för att man ska känna..... 
......wanna ride the wings of love......




Hann även med några varv på Norgecrossbanan.

Deltävling 2 i ckn cyclocross cup. Söndag 13 november körs Norgecrossen på norgegärdet i Grind/Norrtälje. Start och mål vid dirtbanan bakom Grindskolan. Samling kl 10:00 och start efter mastervarv ca kl 10:15. Vi kör 30 min +1 varv.
För knattarna så kan de träna i dirtbanan.
Kaffe och pepparkakor bjuds efter rejset.