onsdag 15 augusti 2018

HAR BARA 9,5 FINGRAR

Dagarna flyter på precis som träningen. Denna vecka försöker jag köra lite kortare pass men riktigt hårt. Igår körde jag 10*1 minutare på trainern uppför Sa Calobra och satte PB med ca 15 sek så riktigt nöjd med det. Idag hade jag dock lite baksmälla av det och var inte helt 100 motiverad då jag körde på banan här hemma. Banan var i kanonskick och det kändes bra. Men det räckte med att ena skon paja på första varvet och jag fick åka och byta skor för att jag tappa lite fokus. Körde ändå på ok i 5 varv men utan den där riktica speeden. Känt mig lite låg sedan dess.
Imorrn så blir det trainer igen på kvällen och då kör jag 20/40 sekundare för att få krama ur benen ordentligt men mycket watt. Sen blir det vila fram till  cupfinalen på söndag.

Det har varit hög press och stress nivå på jobbet då det är helt otroligt mycket jobb inne just nu igen. Trodde det skulle lugna ned sig lite men det verkar det inte göra än. Så då man vill göra så bra jobb man kan på den arbetstid man har och tiden inte räcker till då blir det lite frusterande. Tar lite extra på energin såntdär!! ...Man får planera bättre men det är inte lätt då folk rycker i en från höger och vänster och alla vill så sina grejer färdiga först!! Man har liksom bara 9,5 fingrar....