tisdag 18 december 2007

En ny dag

Kolsvart när man hojar till jobbet, nästan kolsvart när man låser upp dörren till jobbet. Tänder lite lampor för att få ljus sen kör man morgonträningen som tar ca 15-20 min. Bål träning!!! 3*1 min i 4 set med 1 min vila imellan, sen avslutas det med ´30 armhäv och 30 dipps och lite stretch förstås. Sen ned i källaren för att serva kunders skidor, cyklar mm... Längtar redan efter lunch och efter lunch längtar man till att få stänga dörren till jobbet bakom sig och sätta sig på gubbracern och hoja hemmåt i det kolsvarta mörkret, ut till sjön och det ensamma lilla huset på kullen. Få äta lite middag framför den varma brasan och ladda för kvällens intervallpass-6*4min 90-95% av max med 5 min vila imellan. Det är plågsamt men ger resultat såsmåningom... det måste det göra med tanke på smärtan!!! =)