söndag 23 december 2007

Kämpe!!!



Shit alltså!! idag blev jag trött på distanspasset på cykel som gick mot malsta, syninge, rimbo, rånäs, sättraby, kristineholm, lohärad, malsta och banvallen tillbaka mot NT.... Sån tur var så slapp jag cykla hela vägen hem då IG mötte upp hos Stefan för att vi skulle åka lite långfärdskrisko på tomtasjön. Sagt och gjort så åkte vi 2 varv runt tomtasjön efter att jag fått i mig lite återhämtningsdryck och en macka, super fin is men vädret var mulet och grått.

Tillbaka till cyklingen, idag blev jag sååå trött!!! Stefan gnällde hela tiden på att det var för jag inte var van att cykla så länge utan fika!!! Visst kan det ha varit det, men jag tror mest på en dålig dag på cykelsadeln men de måste ju oxå komma med jämna mellanrum för att man ska bli starkare, kan inte jämt vara som på gran canaria.... där blir man oxå trött men atmosfären är lite bättre för psyket där med sol +20 och slingriga roliga vägar... och 3 veckor är man där igen!! längtar!!! trotts att jag blev tillfälligt less på cykel idag!!!

Nu ska IG och jag in till NT för att köpa ljus till granen då de gamla gett upp!!! Jag gav inte upp idag iallfall, det är alltid något!!!