söndag 22 mars 2009

AVHOPPARE

Thin Lizzys sångare och basist Phil Lynott sjunger om friheten, cykeln och att vara en (avhoppare) från det norm samhälle vi lever i.

Efter en veckas förkylning så börjar det kännas bättre. Körde 2 timmar idag på cykeln på torr asfalt. Tyvärr så var det mestadels källossning på de flesta grusvägarna så de ville man inte köra på. Det räckte för mig denna bräckliga dag för att jag skulle tappa fokuseringen och bara köra 2 timmar istället för 3 timmar som jag planerat. Jag orkade helt enkelt inte mentalt idag. Benen var dock rätt pigga men jag blev trött ändå när jag närmade mig hemmet. Känns som man inte tränat något denna vinter men nu ska jag försöka komma in i den planerade träningen igen. En vecka kvar att jobba sedan är jag pappa ledig ända till september. Fasen va skönt det ska bli!!!