tisdag 7 juli 2009

KÄNDISTÄTT


På kvarnuddens cykelpass fika. Det var iallafall en kändis och jag fick vara tätt intill honom några sek på fikat he he he... Men roligare än så blev det inte.
Uppe på cykeln så hade Björn och jag regn i stort sett hela passet och det var rätt blåsigt och + 13 grader. Inget högsommar väder direkt. På fikat i Gräddö, kvarnudden var de så snälla att vi fick en värme fläkt och eget rum när vi fika då vi var så blöta och smutsiga Väl hemma igen så hade vi cyklat 3 tim 15 min och jag hade haft 121 i medelpuls.
På eftm så var det fortfarande regnskurar så det blev meka cykel och kolla på touren där Armstrong och hans lag Astana var grymt bra. Armstrong var nära att ta den gula tröjan idag, bara någon tionedel som skiljer nu. Armstrong är lika ung/gammal som mig, född 1971. En bra årgång det.