onsdag 28 oktober 2009

IRC

Så var crossen fixad till helgens Stockholmsrace som går på Kärsön vid Drottningholm. NYA specialbeställda från Danmark IRC Crossdäck är på cykeln och de ser grymma ut. Precis lika grymma som de däck jag kört på de senaste 15 åren; IRC MYTHOS XC - på mtb cykeln ..då förstås.

Idag känns det otroligt nog bra trotts gårdagens haveri. Jag har möblerat om lite i träningsschemat i sista stund då jag tvingades bryta intervallpasset igår kväll pgrav.... helt slut!!! Hade NOLL kraft och efter en intervall då jag bara nådde upp till 85% av max så gick jag och duscha och la mig i soffan framför TVen och somna direkt. Vakna av att jag hade lite frossa och trodde att nu blir jag sjuk, jag gick och la mig för natten. Men när jag vakna i morse kändes det bra igen. Så idag körde jag 4*4 min 90-95% intervallerna istället för 2:30 tim distans. Jag kom upp i 90%, 91%, 91% och sista på 93% så det var godkänt.

Men man börjar ledsna på musiken på det passet så nu efter jag servat crossen och betalt månadens räkningar så ska jag börja spela in lite ny musik och mixa det tillsammans med årets giro speaker Vachhi och Adamsson. Då blir det lite kuligare ett tag att plåga sig.

Appro på oviktig info om gårdagens inlägg då svaret var FYRA så var det ett långsökt svar men så här kom jag fram till det: Det var 4 CD-skivor med i Snuggles samlingen, jag köpte 4 st IRC-däck och på en skala från 0-10 så får Rammsteins nya skiva en 4:a. He he he... Tur att inte så många läser sånt här dravel!!!