söndag 24 januari 2010

MAN FÅR BITA IHOP RÄTT OFTA JUST NU

SADE släpper nytt album i februari!!! Bara så ni vet! Hon har världens bästa röst!!! Efterlängtat!!! Känns lite tungt om man säger så. Efter nästan 1 månads förkylning som börja före jul så har jag kunnat träna 1 vecka. Gjorde till och med nytt träningsschema i fredags. På kvällen börja det svida lite i halsen. På lördag morgon var det kvar så jag bestämde mig för att vila denna dag och skippa skidtävlingen. Hade just tänkt tanken då jag börja må illa.

Strax efter så fick jag hög feber och ingenting fick mig varm trotts 3 lager kläder. Kunde mest bara ligga ned så inte huset skulle gunga så mycket. Det sjuka var att samma sak hände Irma samtidigt. Kräksjukan!!! Iza hade haft den i torsdags. Att ta hand om ett barn när man har 39 graders feber och håller på att spy hela tiden tog på krafterna. Jag bröt ihop ett litet tag och bara låg och grät på golvet men sen kändes det lite bättre. Irma kunde inte hjälpa till så mycket då hon låg på toalett golvet ännu mer utslagen än mig och var grön i ansiktet samt att Iza var i pappatagen och skulle bara leka med pappa. Jag klara mig och spydde faktiskt inte. Men det var en av de värsta dagarna hittills jag upplevt. Idag är alla på benen igen och febern är borta och det känns väldigt bra jämfört med igår. Nu ska vi kolla film!!!