tisdag 12 januari 2010

PANIK


Försöker med all kraft hitta inspiration men det är segt. Kändes lite bättre efter att jag tittat på denna bild här ovan ett tag.

Jag är fasen inte riktigt bra än från förkylningen!!! Jag var till doktorn idag och tog crp och halsprov, det var bra så det är ingen penicillinkur som hjälper här. Tog Hb oxå och det var 161, oxå bra. Halsen är lite röd och jag har ont när jag sväljer. Hostan och snorigheten är det bättre med men den finns kvar. Klyven när det gäller träningen. Vilar idag igen så får vi se imorgon om man kan träna något då. Oxå har man tillråga på allt ont i ryggen. Bättre idag så det är väl på övergående men jag fick det när jag cykla på trainern i lördags, inte kul!!!


Såå vad gör man. Man tittar i panik på några av sina konkurrenters cykelbloggar för att se om några andra cyklister oxå har det jobbigt. Ola H har varit förkyld men bara en minivariant och ryggen har han oxå haft en liten släng av men då är han ung än. Annars verkar han träna skitbra!!! Shit!!! ...Samuel verkar oxå träna på bra och klara sig från förkylningar även fast han har barn och har det ännu kallare än hos mig. Stefan L är kärnfrisk och tränar som tåget!!!Orättvist!!!... Tommy verkar hålla sig friskare i år och tränar hårt på sin trainer även fast han i skrivande stund oxå är lite krasslig i halsen. Några följer jag på Facebook som Magnus D, Tobias A och en nykomling i H-30 2010 Andreas S. Alla de verkar träna på och vara friska. Per K tränar och festar på som vanligt och har redan många träningstimmar. !!!
.....Nu släckar jag ned datorn och hoppar i säng!!!!