tisdag 19 januari 2010

SILLMJÖLKE

Är inne i en liten Ebba Grön period just nu. Mycket tack vare att jag ladda ipoden med en Ebba samling som gått het på jobbet då jag slipat och vallat skidor. Ebba var mitt favvo band i många år under de tidiga tånåren då jag var en punkare. så mycket jag punkare jag vågade iallafall..

...nog om det. Idag skulle jag kört trainern men det blev skidor istället då det ligger så fina skidspår just nu. Jag kunde helt enkelt inte hålla mig. Det blev en både bu och bä upplevelse. Bu=då jag kände att skidor är ju skitjobbigt, särskilt när man har armar som sillmjölke. Jag blev helt slut på ett varv på milspåret och något tänkt varv2 blev det inte. Bä=(som då ska stå för det bra) det var länge sedan jag åkte skidor och trotts att jag blev väldans trött så var det rätt trevligt med all snö, fina spår och man såg lite fler som tränade. Morgondagens träning lutar nog åt cykel distans ändå. Jag lär nog få skaplig träningsvärk efter skidorna idag.