lördag 1 januari 2011

FÖRSTA DAGEN 2011

Första dagen 2011 är idag. Det är stort. Ettor är alltid stora. Men det känns inte riktigt som en etta idag. Fortfarande lite, lite småhängig efter förkylningen men jag har skottat snö både igår och idag och av det kändes det inte sämre så imorgon tänkte jag nog se mig som frisk och jag tänkte köra det första träningspasset på 2 veckor och det första passet 2011. Det är stort.

 Lika länge som jag varit förkyld, lika kort är det kvar tills vi ska till GC och träna. Viktigast nu är att få vara frisk tills lägret och sen förstås under lägret. Tänkte ju köra en del timmar där nere. Längtar grymt efter att få cykla på lite torr tarmac. Känna varm vind mot mina kinder och rakade ben. Få kisa mot solen. Bada i de stora vågorna vid Atlantens strand. Få sola min bleka kropp  och få promenera längst havet på kvällen och höra havets brus blandat med syrsors läte och sorlet från barerna.  
Jag ska oxå ta en NY bild från stigningen upp till Ajacata från Mogan hållet. Det var några år sedan det togs foton på mitt ställe.

Januari 1995

 Janurai 2003

 Januari 2007