lördag 29 januari 2011

MTB XC RACE ROSLAGSKOLAN


 Träningsrace MTB XC på en kuperad bana mitt i stan. Här har vi inte racet någongång förut men det var verkligen ett suveränt ställe. Går att göra många kombinationer och backe finns som kan tas från flera håll. Mitt i stan men inte mycket folk som rör sig här, förutom under skoltid då.

Johan hade snickrat ihop en jättekul bana som var ca 1 km lång/kort och vi körde flest varv på 45 min. Jättejobbigt och lite halt men vi hade dubbdäck så det funka bra. Kroppen funka bra efter träningsveckan på gran canaria och jag hade bra flyt och tryck. Dock bara 163/88% i medelpuls men maxpulsen var 176/96% och det var bra. Kändes dock väldigt bra.

RESULTAT 29/1-2011
MTB Träningsrace Roslagskolan
Flest varv på 45 min.

1:a Gunnar T...45:00 min
2:a Johan N...47:00 min
3:a Stefan L...47:27 min