måndag 23 juli 2012

BEFORE RACE

Igår på sena eftm provkörde Irma och jag SM banan och det var en positiv upplevelse. Jag körde ju för-sm förra året på samma bana så jag hade lite koll om hur banan var. Nu när tävlingarna var igång och många kört på banan var det som en kurvig motorväg. Lite trixigt på något parti men inga svårigheter. På andra varvet satte jag banan klockrent. Blir det regn idag så blir det lite halt här och där och då något svårare att hålla bra tempo.
Annars är feelingen bra. Och precis som inför EM är jag på plats frisk och kry. Så bara upp till mig själv och det är skönt. Irma startar kl 13:00 så då ska jag ta hand om barnen och serva dricka till Irmis. Min start är kl 16:00 och då ska vi. Köra 6 varv på den fina 4,8 km banan. Hur skoj som helst:-D

Published with Blogger-droid v2.0.6