fredag 13 juli 2012

PRESSRELESE PRESSRELESE




Nu är det helt klart att säsong 2013 kommer jag köra för det tyska teamet SCOTT - MIO MTB RACING TEAM.  Efter att jag i många många år haft hjälp av Billy guldager / MARINBIKES i Sverige så måste jag se framåt. Billy som gick bort för ett tag sedan har stöttat mig med material sedan 90-talet och jag saknar honom.
Med rätt goda resultat och framåtanda har jag lyckats få vara med i ett internationellt och professionellt team och säsong 2013 kommer jag tävla på en SCOTT scale rc och träna på en SCOTT scale 40 cykel. 
Ska bli hur kul som helst att få backup av detta bra team och tack för att jag får vara med Thomas Schröder, Elisabeth Höll, Immanuel Heine, Killan Heine, Marcus Sahl, Ralf-Peter Heine, Andreas Sahl. 

 
EM Kranjska Gora 2012, foto Kjell Olsen.

Happy and proud today!!!