torsdag 19 juli 2012

MIN ROSTIGA STELA 41 ÅRS BODY ÄR REDO

Igår: Gårdagskvällen tillbringades hemma hos Ville och Ville gav mig en gratis teknik lektion att köra fort över hala rötter och sten. Det gick riktigt bra även fast Ville vann och jag vurpa på sista varvet i stressen att inte tappa Villes bakhjul och vara för evigt vilse från det fina idialspårret runt, över och emellan som satt som en karta i Villes ryggtavla... :-D.... Men jag fick en riktig genomkörare och fick kämpa hårt för att hänga med så jag är nöjd med passet.

Idag: Så var sista träningspasset avklarat inför SM på måndag. Blev ett 20/40 sek pass. Mycket igångdrag på 550-600 watt. Jobbigt!
Träningen har gått bra sedan EM så nu är det bara att smörja in den rostiga och stela bodyn så den rullar lätt. För det lär behövas i det tuffa starfältet kl 16:00 på måndag eftermiddag i Götebooorrrg...

Published with Blogger-droid v2.0.6